La Diputació de Tarragona concedeix una subvenció al club per pal·liar els desperfectes de l’incendi

La Diputació de Tarragona ha concedit una subvenció al Reus Deportiu xifrada en 6.784,84 € destinada al projecte de reconstrucció de la zona d’aigües que va resultar afectada per l’incendi del 12 d’octubre del 2021.

L’entitat va acollir-se a la ‘sol·licitud de subvenció per inversions en equipaments culturals o d’interès ciutadà, en béns inventariables pels equipaments i en elements patrimonials, per a entitats (convocatòria 2022)’. Amb la col·laboració de la Diputació de Tarragona, la nostra entitat resulta beneficiada per pal·liar els desperfectes ocasionats.

S’ajorna l’Assemblea General Ordinària d’aquest dimarts

La Junta Directiva del Reus Deportiu ajorna l’Assemblea General Ordinària prevista per aquest dimarts 20 de desembre. Avancem que tindrà lloc el dimarts 31 de gener a dos quarts de vuit del vespre en primera convocatòria i a les vuit en segona convocatòria.

Un soci ens ha demanat l’anul·lació de l’esmentada convocatòria d’aquest dimarts 20 de desembre perquè considera que infringim un dels articles dels estatuts del Reus Deportiu actualitzats el 2 de desembre de 2021.

L’article 30.3 dels estatuts del Reus Deportiu exposa:

“Les Assemblees Generals Ordinàries s’han de convocar per anunci en un diari d’àmplia difusió a Reus o per tramesa a tots els socis i sòcies, i publicació a la web del Club.

L’Assemblea ha de realitzar-se necessàriament dins els quatre mesos naturals següents a la finalització de l’exercici. Entre la publicació de l’anunci o la tramesa i la celebració de l’Assemblea ha de transcórrer un mínim de quinze dies naturals i un màxim de seixanta dies naturals.”

El club exposa que l’anunci de la convocatòria es va publicar al Diari de Tarragona el diumenge 4 de desembre, tot respectant els quinze dies naturals com estableixen els estatuts.

La publicació a la pàgina web, per raons informàtiques, no es realitza fins al 14 de desembre. Per aquesta raó, a instància del citat soci, entenem que és aconsellable el seu ajornament.

 

Reus, 20 de desembre de 2022

 

 

Assemblea General Ordinària, dimarts 20 de desembre

CONVOCATÒRIA A L’ASSEMBLEA GENERAL ORDINÀRIA DEL REUS DEPORTIU

 

Per acord de la Junta Directiva del Reus Deportiu, es convoca a tots els socis i sòcies a l’Assemblea General Ordinària que se celebrarà el 20 de desembre de 2022, a la seu de l’entitat, c/Antoni Gaudí núm. 66 (Pavelló de bàsquet), a dos quarts de 8 del vespre, en primera convocatòria, i a les 8 del vespre en segona convocatòria, amb el següent ORDRE DEL DIA:

 

1.Nomenament de dos socis per a la signatura i aprovació de l’acta de la present Assemblea General Ordinària.

2.Informe de Presidència

3.Informe i aprovació, si convé, de la liquidació de l’exercici econòmic corresponent a la temporada 2021/2022.

4.Aprovació, si convé, de l’Auditoria de Comptes.

5.Informe i aprovació, si convé, del pressupost de l’exercici econòmic corresponent a la temporada 2022/2023.

6.Informe de la Memòria Esportiva.

7.Informe de l’Àrea Social

8.Informe de l’Àrea d’Infraestructures i Instal·lacions.

9.Precs i Preguntes.

 

De conformitat amb el que disposa l’article 31 dels Estatuts del Club, a partir del dia 5 de desembre de 2021, tots els socis i sòcies tindran a la seva disposició, a les Oficines del Club, tota la documentació preceptiva relativa a la informació prèvia a l’Assemblea esmentada, incloent-hi l’Auditoria de Comptes. L’horari de consulta serà de dilluns a divendres, de 9:00 a les 14:00h i de 15:00 a les 18:00 h.

 

 

El Reus Deportiu Virginias 22-23 ja roda!

El Reus Deportiu Virginias ha iniciat la pretemporada 22-23 aquest dilluns amb una doble sessió de treball, al gimnàs i al Palau d’Esports. La plantilla al complet, sense cap novetat, s’ha exercitat sota les ordres del cos tècnic liderat per Jordi Garcia.

Enguany, la pretemporada serà més curta del que és habitual, el que implica treballar amb el mateix bloc que l’anterior campanya, un curs on vam ser subcampions de la Parlem OK Lliga i de la Copa del Rei. La disputa del primer títol oficial arriba el 2 i 3 de setembre a Olot. Ens enfrontarem al Deportivo Liceo en les semifinals. Barça i CE Noia Freixenet es jugaran l’altre bitllet de la final.

L’entrenador Jordi Garcia ha atès els mitjans de comunicació al Palau d’Esports. Aquestes són les declaracions més destacades:

“Aquest curs hem de consolidar, millorar i perfeccionar el que es va treballar molt bé la temporada passada”.

“Cada any tenim la il·lusió de guanyar qualsevol títol, el curs passat vam jugar dues finals, hem creat unes expectatives que volem continuar mantenint, volem que la gent continuï enganxada perquè amb ells és molt més fàcil”.

 

L’IGUALADA, PRIMER RIVAL EN LA LLIGA

La Parlem OK Lliga arrencarà el dissabte 10 de setembre. Rebrem la visita de l’Igualada HC al Palau d’Esports, partit, que si no hi ha cap canvi, s’iniciarà a les 21:00 h, horari habitual dels partits com a locals.

Ens mullem per l’esclerosi múltiple

Aquest diumenge, el Reus Deportiu ha estat partícip de la jornada Mulla’t a favor de la Fundació Esclerosi Múltiple. A les piscines exteriors hem organitzat una classe d’aquadynamic i el tradicional salt conjunt a l’aigua que visibilitza la solidaritat envers la malaltia. A banda, l’organització també ha venut marxandatge en l’accés al recinte. La jornada ha comptat amb la presència del regidor d’Esports a l’Ajuntament de Reus, Pep Cuerba, així com de la presidenta de l’entitat, Mònica Balsells.

A les 11 del matí, la coordinadora de la zona d’aigües, Reme Hernández ha impartit la classe d’aquadynamic, el qual ha comptat amb la participació d’una cinquantena de sòcies i socis. Un cop finalitzada la sessió, s’ha reunit al màxim de presents per saltar conjuntament a l’aigua i així immortalitzar la típica imatge una edició més.

Inaugurem la zona d’spa1 amb un nou bany de vapor i una remodelada zona de jacuzzi

Finalitza la reconstrucció de la zona d’spa del Reus Deportiu. Si el passat 10 de maig s’inaugurava la nova sauna seca i la remodelada zona de jacuzzi 2, aquest dimecres, la junta directiva encapçalada per la presidenta Mònica Balsells, ha donat a conèixer el nou bany de vapor i la zona de jacuzzi 2 davant les autoritats locals. El nou bany de vapor emet una temperatura entre 42-48° i una humitat del 100%. El soci podrà usar-lo a partir de divendres.

L’alcalde, Carles Pellicer; la delegada del Govern, Teresa Pallarès; el regidor d’Empresa, Carles Prats; el president del Consell Esportiu del Baix Camp i el Secretari, Ernest Aymamí i Joan Bartolí, han estat presents en la inauguració.

El club va patir un incendi el passat 12 d’octubre que va malmetre tota la zona d’spa i voltants. Amb la rehabilitació, el club ha dividit la zona d’spa en dues àrees més àmplies i modernes que anteriorment.

 

GALERIA FESTA DE L’ESPORTISTA

Aquest dijous 30 de juny hem celebrat la 1a edició de la Festa de l’Esportista al pavelló de bàsquet amb la representació de les seccions esportives del club. Vegeu la galeria

S’inaugura la primera exposició de la Secció de Fotografia i d’Audiovisual

Aquest passat dimarts s’ha inaugurat la primera exposició de la Secció de fotografia i d’audiovisual del Reus Deportiu. Trenta-cinc imatges d’àmbit esportiu, cultural, artístic i natura il·lustren el vestíbul de les instal·lacions del carrer Gaudí fins al 15 de juliol d’aquest any.

La presidenta de l’entitat, Mònica Balsells ha estat present en l’acte, juntament amb membres de la junta directiva i de la secció: Cesc Escoda, Juanjo Vinya, Vicens Giménez, Guillem Recasens i Joan Gomis. Posteriorment, els assistents han visitat també la seu de la secció.

El grup gestiona un portal web amb la voluntat de recuperar i preservar la més que centenària història gràfica de l’entitat. Recopila arxius gràfics que expliquen el transcurs de la vida esportiva i social del club, els classifiquen en seccions, per esdeveniments significatius i per anys.

 

 

El 22è Torneig Internacional d’hoquei base Reus Deportiu – BBVA ja coneix la seva imatge

Neix del guanyador del concurs de dibuix entre escoles de primària de la ciutat | El torneig té lloc del 2 al 4 de setembre de 2022

 

El 22è Torneig Internacional d’hoquei base del Reus Deportiu-BBVA se celebrarà del 2 al 4 de setembre al Palau d’Esports. La cita reunirà el equips base del club i d’altres provinents d’arreu del territori català. Al torneig hi prenen part equips femenins (fem15 i fem15) i equips masculins, des de pre-benjamins fins a júniors. Aquest dimecres, a les instal·lacions del club esportiu, s’ha donat a conèixer la imatge del torneig, fruit del dibuix guanyador del concurs escolar entre centres de primària de la capital del Baix Camp. L’obra escollida per al jurat és a càrrec de Leonor Pizarro, de La Salle. A tots els equips participants, se’ls entregarà una samarreta que incorpora la imatge del torneig.

En l’acte, hi han assistit la presidenta de l’entitat, Mònica Balsells, el director del Centre de Banca de Clients de BBVA a Reus, Albert Roca, així com l’alcalde de la ciutat, Carles Pellicer; el regidor d’Esports, Pep Cuerba i el gerent del Consell Esportiu del Baix Camp, Joan Bartolí. També els alumnes participants al cconcurs de dibuix, així com les jugadores i jugadors dels primers equips d’hoquei.

La competició, té novament el suport de BBVA com a patrocinador principal. El Torneig embranca amb valors fonamentals intrínsecs a l’esport base, com són el treball en equip, l’esperit de superació i el foment del talent. Valors que tant BBVA com el Reus Deportiu comparteixen i que es volen posar en relleu en aquesta iniciativa que fomenta l’esport entre els joves.

 

GUANYADORS

Primer cicle

1r premi: Aina Estivill (Joan Rebull)

2n premi: Victor Viñes

3r premi: Roberto Montoya

 

2n cicle

1r premi: Xènia Borrego (Pare Manyanet)

2n premi: María Caballero (La Salle)

3r premi: Adriana García (Joan Rebull)

 

3r cicle

1r premi: Ariadna Ruíz (Joan Rebull)

2n premi: Paula Calvache (Joan Rebull)

3r premi: Natacha Comino (La Salle)

 

Inaugurem la nova zona d’spa 2

El Reus Deportiu hem inaugurat la zona d’ ‘SPA 2’ aquest dimarts 10 de maig. Aquest espai, rehabilitat després de l’incendi patit el passat 12 d’octubre, compta amb una sauna finlandesa o seca i una remodelada zona de jacuzzi. Els socis de l’entitat en podran fer ús a partir de d’aquest dimecres.

L’estrena ha comptat amb la presència de la junta directiva encapçalada per la presidenta Mònica Balsells, els representants de COASA i saunes Wicky (executors de les obres); el Consell Esportiu del Baix Camp i les autoritats locals. L’alcalde, Carles Pellicer; el regidor d’Esports, Pep Cuerba; el regidor d’Empresa, Carles Prats i la regidora d’Urbanisme, Marina Berasategui hi han assistit.

La sauna finlandesa, de grans dimensions, emet una temperatura entre 75º i 95º i una humitat de 20%. Incorpora llums led, com en el sostre del jacuzzi. “De piscines n’hi ha a tot arreu, però de zona d’spa, no, i nosaltres, aquest tret diferencial sempre l’hem tingut”, ha destacat la presidenta Mònica Balsells. El vicepresident de l’Àrea Teconològica, Infraestructures i Manteniment, Antoni Ferré ha subratllat la tasca de Coasa i l’equip de manteniment del club: “han treballat molt i moltes hores, el resultat final és un èxit”.  Un cop finalitzades aquestes obres, es procedirà a rehabilitar la zona d’spa 1, el qual incorporarà un nou bany de vapor. Es preveu obrir-la  a principis de juny.