Com anirà la quota del mes d’abril?

El Reus Deportiu no cobrarà, el mes d’abril, les quotes d’activitats, seccions, pàrquing, gimnàs o classes a causa del tancament del club. La situació econòmica actual del Reus Deportiu, però, no ens permet deixar de cobrar la quota base de soci. Ens agradaria molt poder estalviar-vos-la, ja que no la podreu gaudir amb normalitat, però el Reus és un club social i depenem de vosaltres per seguir. Tot i això, farem tots els esforços a les nostres mans per compensar-vos l’esforç.

I quan es tornarà a obrir?

Malgrat que la previsió era obrir el 28 de març, veient el ritme dels esdeveniments i sempre basant-nos en el que marquen les autoritats pertinents, no sembla clar que puguem reobrir en aquella data. Estarem atents i obrirem de seguida que sigui segur per tothom.

I això, com es compensarà?

Sabem que és difícil de compensar. Tot i això, el Reus es deu als seus socis i sabem l’esforç que suposa pagar la quota sense poder fer ús de les instal·lacions amb normalitat. És per això que s’estan pensant i preparant mesures per a intentar compensar al màxim tot el temps que no heu pogut entrenar, sigui piscina o gimnàs com seccions o activitats.

I quines són aquestes mesures?

La primera de totes és molt clara. El Reus Deportiu regalarà a cada soci una invitació per cada dia que el club estigui tancat. Així doncs, si finalment el Reus tanca 15 dies com estava previst, tindreu 15 invitacions per convidar a qui vulgueu a fer ús de les instal·lacions quan tot torni a la normalitat. Si tanca més dies, tindreu un nombre d’invitacions equivalent als dies que estigui tancat.

I què he de fer per aconseguir les invitacions?

Aquestes invitacions estaran disponibles per totes les persones que el dia de la reobertura segueixin sent socis o sòcies de l’entitat amb quota de numerari, júnior, pensionista i adults en el cas de la quota familiar. Independentment del temps que porteu. Així doncs, mentre sigueu socis podreu fer servir aquestes invitacions per convidar a tercers a fer ús de les instal·lacions durant un dia. Cada dia que no heu pogut entrenar el podreu recuperar amb la companyia que vulgueu.

I què farem amb les seccions?

Estem estudiant com poder compensar la meitat del mes de març de les seccions. Per la quota d’abril, com hem anunciat, no cobrarem l’activitat.

I mentrestant, què puc fer?

Si vols fer exercici, que aquesta situació no et talli les ales. El Reus Deportiu està penjant cada dia exercicis a les seves xarxes socials que podeu fer des de casa. A mesura que ens anem adaptant a la situació anirem incorporant opcions per tal que tothom pugui trobar el seu moment i el seu exercici. Estigueu atents a les xarxes, especialment a Instagram (@reusdeportiuoficial).

Sabem que demanem un esforç. Però aquesta és l’única manera per garantir la continuïtat de tota la gent que fa possible que el Reus funcioni amb normalitat. Moltes gràcies per la comprensió i us seguirem informant de totes les mesures que es prenguin.